جمال الدین کلا

جمال الدین کلا
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکدۀ جمال الدین کلا و آدرس jamaledinkola.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






....... تقویم جلالی

ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،‌

 عباسعلی نجفی گفت: ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در محورهای پرتردد استان همواره به عنوان یک اصل مهم کاری در حیطه وظایف ذاتی این اداره کل بوده و با توجه به امکانات و ابزار به روز دنیا نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل بر ترافیک در سطح محورهای پر تردد استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

 

 

 

نجفی با اشاره به اهداف اجرایی نصب دوربین‌های کنترل ترافیک اظهار داشت: با راه‌اندازی این دوربین‌ها می‌توان در زمینه تامین نیازهای شبکه جاده‌ای و رفع موانع احتمالی، کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای، تسهیل در امر بازرسی به صورت جامع‌تر و سریع‌تر کارآیی و بهره‌وری بیشتری انتظار داشت.

 

وی ادامه داد: این اداره کل به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل عملیات راهداری و انجام به موقع و سریع عملیات در نظر دارد دوربین‌های مداربسته‌ای را در محورهای فوق نصب کند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: نصب سیستم مانیتورینگ این امکان را فراهم می‌کند که اقدامات در حال انجام در محورها و گردنه‌های حساس و برفگیر از طریق سیستم‌های مداربسته از مرکز کنترل و تصمیمات به هنگام و فوری برای انجام موثر فعالیت‌های راهداری اتخاذ شود.

 

مدیریت راهداری مازندران در زمینه محورهایی که دوربین‌های نظارت تصویری در آنها نصب شده است، متذکر شد: در حال حاضر در محورهای ارتباطی و اصلی استان از جمله محور ساری - قائمشهر، هراز، کندوان، کناره بابل- آمل و ساری - کیاسر دوربین‌های نظارت تصویری نصب و در حال بهره‌برداری هستند.

نجفی اظهار امیدواری کرد با نصب این سیستم برای ارتقای سطح ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در محورهای استان گامی مؤثر برداشته شود.


نظرات شما عزیزان:

123
ساعت20:53---16 مرداد 1391


123
ساعت20:52---16 مرداد 1391


123
ساعت20:51---16 مرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب: دوربین‌های نظارت تصویری در محور ساری - کیاسر,کیاسر,دوربین کنترل ترافیک , ساری , ] [ 4:12 بعد از ظهر ] [ سیداحمدقنبری جمال الدینکلایی ]

جمال‌الدين‌کلاازنياسکاردتلوکلاديدورسبرمکنتامازارستاقالندانکيادهکنيموريخلردسناملالااتينيعقه‌خيلبالادهبندبنتيلکتيله‌بنچهار رودبارذکرياکلاسعيدآبادقلعهکمرکلاگندابميرافضل واوسرگل‌باغترکاملنگراغوزگلهايلال سواسرهمزرعه وستمينکي‌کلاسياوش‌کلاچالوسنورگل جاريمنزل‌درهرودبار ادروايولتل مادرهعالي‌کلاکردميرکلکنارولويه علياولويه سفليشعبان‌خيلارابردپشرتکواتارستقلعه‌سرمال‌خاست
جمال‌الدين‌کلا
اطلاعات کلي

کشور Flag of Iran.svg ايران
استان مازندران
شهرستان ساري
بخش چهاردانگه
دهستان چهاردانگه (ساري)
مردم
جمعيت ???نفر



جمال‌الدين‌کلا، روستايي است از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساري در استان مازندران ايران.



اين روستا در دهستان چهاردانگه قرار داشته و براساس آخرين سرشماري مرکز آمار ايران که در سال ???? صورت گرفته، جمعيت آن ???نفر (??خانوار) بوده‌است.



اين روستا داراي آب وهواي بسيار مطبوع مي باشد و چشمه هاي پرآب زيادي در روستا وجود دارد بطوري که فقط يکي از چشمه هاي اين روستا کل آب آشاميدني شهر کياسر را تامين ميکند.



.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به جمال الدین کلا خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
بهمن 1391 مرداد 1391 تير 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 9224
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Create your flash banner free online

براي نمايش تصاوير گالري كليك كنيد